Inzerce pracovních míst v administrativě

Administrativa
Nabídka - Poptávka - Vše

1 2 3 4 další

REFERENT DOKUMENTAČNÍ SLUŽBY A ARCHIVU

Popis pracovních úkolů a podmínky: výkon administrativních prací, zejména organizace a distribuce vnitrofiremních dokumentů, právní a správní agenda zaměstnavatele. Zajišťování správného chodu centrální firemní spisovny (archivu), zpracování ...



Asistent/ka zákaznického servisu, Velké Meziříčí

Máte zkušenosti ze zákaznického servisu nebo obchodního oddělení? Očekáváme komunikativní angličtinu a velkou výhodou bude i znalost francouzštiny. Pojďte využít své ekonomické vzdělání a získané dovednosti ve velké výrobní společnosti. JAKÁ JE ...


Nabídka Hledam aktivní pracovníky3.8.2018 

Jste aktivní maminka, které doma chybí pracovní nasazení? Důchodce, student? Nebo jen potřebujete druhou výplatu? Máte k dispozici internet a jste schopní, komunikativní a rádi se učíte novým věcem? Pak je tato nabídka přesně pro Vás! Maminky ...


Nabídka Asistentka ředitele1.8.2018 

TEMPO TRAINING&CONSULTING a.s. je dynamicky se rozvíjející společnost s již 20 letou tradicí. Hledáme-li nového kandidáta, pak vybíráme vždy konkrétního člověka pro konkrétní činnost v konkrétní společnosti. Těšíme se na Vás. Asistentka ...



Zavedená advokátní kancelář v centru Brna hledá administrativní pracovnici se středoškolským vzděláním, požadována výborná znalost českého jazyka a perfektní znalost psaní na stroji. Více informací na emailu: sekretariat@akjuricek.cz



HONDL GLOBAL SERVICES a.s. obchodní společnost poskytující komplexní služby v oblasti úklidu, provozní a technické správy nemovitostí přijme kvalifikovanou mzdovou účetní. Potřebujeme spolehlivého, samostatného a pracovitého kolegu ...


Nabídka HR Senior20.7.2018 

HR Senior Hledáme zkušeného personalistu, který má bohaté zkušenosti Potřebné kompetence • Zkušenosti v oboru, práce ideálně na pozici personalisty či interním HR, případně také v agentuře práce • Individuálně může stačit zkušenost z ...


Nabídka Telefonní specialista20.7.2018 

Telefonní specialista/ Podpora HR Týmu - TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s. Telefonní specialista / Podpora HR týmu Potřebné kompetence Velmi dobrou znalost českého jazyka, skvělý mluvený projev, komunikační talent – hledáme česky ...


Nabídka Teelfonní specialista20.7.2018 

Telefonní specialista/ Podpora HR Týmu - TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s. Telefonní specialista / Podpora HR týmu Potřebné kompetence Velmi dobrou znalost českého jazyka, skvělý mluvený projev, komunikační talent – hledáme česky ...



Do našeho týmu hledáme nového člověka na pozici Asistentka manažera/ Podpora obchodu. Jste komunikativní, máte dobré organizační dovednosti a rádi byste svoji pozici rozvíjeli kupředu? Chcete být součástí úspěšné firmy a mít jistotu? V tom případě ...



recepční činnost v administrativních budově- práce s PC- evidence vozidel, osob, klíčů- uvítání náštěv- směny PO - PÁ(noční)SO-NE (denní,noční) Požadujeme - spolehlivost, příjemné vystupování- znalost práce na PC- možnost odpracovat minimálně 2 - ...


Nabídka Asistentka13.7.2018 

Ústí nad Labem. Přijmeme novou administrativní pracovnici ve společnosti zajišťující úklidové služby. hlavní pracovní poměr (možnost zkráceného pracovního úvazku). Běžná kancelářská činnost, komunikace s manažery. Pro OZP i absolventy. Zájemci se ...



recepční činnost v administrativních budově - práce s PC - evidence vozidel, osob, klíčů - uvítání náštěv - směny PO - PÁ(noční) SO-NE (denní,noční) Požadujeme - spolehlivost, příjemné vystupování - znalost práce na PC - možnost odpracovat ...



Advokátní kancelář VAZBA advokáti s.r.o., zaměřená především na soudní spory, insolvence, nemovitostní projekty a mezinárodní obchod a investice, se sídlem v samém srdci historického centra Prahy, hledá do svého týmu na pozici recepční ...


Nabídka Účetní a auditorská firma10.7.2018 

Účetní firma nabírá nové zájemce o kompletní vedení účetnictví. O vše se za Vás postaráme. Nabízíme : daňovou evidenci, podvojné účetnictví, skladové hospodářství, mzdová agenda, roční zúčtování daní, konzultace a zastupování na úřadech (FÚ, OSSZ, ...



recepční činnost v administrativních budově - práce s PC - evidence vozidel, osob, klíčů - uvítání náštěv - směny PO - PÁ(noční) SO-NE (denní,noční) Požadujeme - spolehlivost, příjemné vystupování - znalost práce na PC - možnost odpracovat ...


Nabídka Přivýdělek2.7.2018 

Hledáme šikovné kolegy do týmu v obchodní oblasti oboru zdravého životního stylu. Možnost dlouhodobého uplatnění i na přivýdělek k zaměstnání, k MD, ke studiu, vše formou on-line práce na dálku. Nabízíme kompletní odborné zaškolení v oboru, ...



V současné době hledáme PŘEDPISKU/ PŘEDPISÁŘE PLATEB, který zabezpečí agendu předpisu, postará se kontrolu plateb a upomínky nedoplatků a zajistí veškerou komunikaci s uživateli a výborem SVJ a BD. CO VÁS NA TÉTO POZICI ČEKÁ? - vyhotovení záloh ...


Nabídka Administrativní pracovník17.6.2018 

Soukromá společnost hledá do svého týmu novou posilu ve zprostředkování nebankovních půjček/úvěrů. Hledáme ambiciozní, aktivní, komunikativní lidi s obchodním duchem, kteří si chtějí vydělat velké peníze. Náplň práce: Práce na PC, komunikace s ...


Nabídka Asistentka / účetní15.6.2018 

Účetní a auditorská společnost přijme absolventku střední ekonomické školy z let 2017/2018 na pozici asistentka/účetní. Praxe není podmínkou, zaučíme. Práce v příjemném pracovním prostředí na Praze 4 - Budějovická.


1 2 3 4 další