Inzerce pracovních míst v administrativě

Administrativa
Nabídka - Poptávka - Vše

1 2 3 4 další
Nabídka Telefonní Konzultant20.4.2018 

Zavedená telemarketingová agentura hledá nové kolegy, kteří rozšíří stávající tým. Uvítáme spíše zájemce bez zkušeností, zaškolíme si Vás sami. Přesto zkušenosti nejsou překážkou. Pracovní náplň - kontaktování zákazníků ohledně připravovaných ...



Recepční: Administrativní budova v centru Prahy

Do administrativní budovy přijmeme pracovnici/pracovníka na pozici recepční. V budově, která se nachází poblíž Náměstí Republiky, sídlí jen jedna společnost. Jedná se o práci na HPP v příjemném prostředí s možností plánování směn (ranní 8:00- ...


Nabídka Administrativní pracovnice11.4.2018 

Přijmeme do pracovního poměru pracovnici na pozici administrativní pracovnice.Místo výkonu práce Kožušany- Olomouc.Zkrácený úvazek 30hod./týden.Mzda 10000Kč/měsíc.Nástup možný ihned.Místo vyhrazeno pro OZP.Náplň práce:telefonistka,inzerce a nábor ...



Praha 4: Asistentka obchodního oddělení (OZP)

Do kanceláře na Praze 4 přijmeme na zkrácený úvazek asistentku obchodního a provozního oddělení. Pozice je vyhrazena pro ID– chráněné místo. Požadujeme : - samostatnost a spolehlivost - dobré komunikační schopnosti - praxe v práci na PC ...


Nabídka Personalista/ka OZP9.4.2018 

Do našeho týmu přijmeme personalistu/ku s praxí. Práce je vhodná pro osobu s ID. Práce zahrnuje nábory nových zaměstnanců, agenda spojená s nástupem pracovníků, změnami pracovního poměru, ukončováním pracovního poměru včetně připravy ...



Obchodně-administrativní pracovník/ice

Pracovní náplň: telefonická i osobní komunikace s klienty příprava i kompletace dokumentů spolupráce na vytváření finančního portfólia administrativní podpora týmu Požadavky: čistý trestní rejstřík ŘP - B, aktivní řidič - výhodou aktivní ...


Nabídka Operátorka2.4.2018 

Hledám Operátorku pro domlouvání schůzek. Práce z domu. Požadavky:Praxe v oboru. Práce s PC Komunikativnost Celá ČR / Celá ČR Jméno: Bohdan Buzek Telefon: 773998887 Email: bohdan.buzek@insia.com



Specialista zákaznické péče Co bude náplní Vaší práce: • telefonický, e-mailový a osobní kontakt s našimi zákazníky • zpracování zákaznických požadavků • informace o dostupnosti našich produktů • poradenství zákazníkům při výběru produktů Co ...



Do našeho dynamické týmu University of Applied Management (http://www.universityam.com/) přijmeme asistentku oddělení HR a komunikace, která bude mít na starosti: - administrativní výpomoc při vytváření, evidenci a archivaci pracovně právních ...



Do týmu University of Applied Management (http://www.universityam.com/nas-tym) přijmeme člověka na pozici asistent/ka oddělení realizace projektů. Co je náplní práce? - administrativní podpora oddělení (příprava materiálů dle zadání) - ...



Firma Orbital hledá: Administrativní pracovník - marketingový referent - německý jazyk - odměna od 20.000 Kč/měs. Požadavky: Perfektní znalost německého jazyka, případně znalosti dalších jazyků - zodpovědnost, pečlivost, schopnost pracovat v ...



Insolvenční správce a advokát hledá na poloviční až ¾ úvazek spolehlivou sekretářku do kanceláře v Praze 4 - Podolí Obsahem pracovní náplně je vedení kanceláře advokáta a insolvenčního správce, zejména pak vyřizování, přijímání, odesílání ...


Nabídka Asistentka s PC22.3.2018 

Do našeho pracovního kolektivu hledáme novou asistentku se znalostí práce na PC. Jedná se o stálý pracovní poměr. Nástupní plat 20.000 Kč. Provozovna v Kamenném Mostě 24, 27326 Kamenný Most.


Nabídka Asistentka jednatele21.3.2018 

Česká společnost hledá pracovnici na pozici asistentka jednatele společnosti. Náplň práce: - zajištění administrativního chodu kanceláře - péče o chod kanceláře - fakturace v Ekonomickém systému Pohoda, příprava podkladů pro účetního - práce ...



Pro našeho významného klienta, společnost působící v oblasti financí a cenných papírů, hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrátor cenných papírů/ Security Administrator. Náplň práce: • Správa a nastavení databáze cenných papírů • Analýza ...


PoptávkaNáborář6.3.2018 

Co bude náplní Vaší práce?  - nábor zaměstnanců - aktivní vyhledávání vhodných kandidátů   - inzerce veškerých volných pracovních pozic   - prezentace společnosti a spolupráce při náboru nových zaměstnanců ( - ...



Hledáme kolegyni na administrativní výpomoc. Pozice je pouze pro ID – chráněné pracovní místo. Pracoviště Brno – Líšeň. Požadujeme: • pečlivost, spolehlivost, komunikativní typ • příjemné vystupování • pracovní nasazení a flexibilita • ...



SPECIALISTA/SPECIALISTKA VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK Charakteristika pozice a náplň práce: • Správa procesu zadávání veřejných zakázek ve spolupráci s advokáty • organizační zajišťování agendy zadávání veřejných zakázek včetně administrace v režimu zákona ...



Pracovní náplň: telefonická i osobní komunikace s klienty příprava i kompletace dokumentů spolupráce na vytváření finančního portfólia administrativní podpora týmu Požadavky: čistý trestní rejstřík ŘP sk. B, aktivní řidič/ka - ...



 Administrativní pracovník/ce

Vykročte v Novém roce do nového zaměstnání s vysokými výdělky! Soukromá společnost přijme zaměstnance do zavedené pobočky Praha 5 - Smíchov. Náplň práce: práce na PC, komunikace s klienty, podepisování smluv, kompletace a ověřování ...


1 2 3 4 další