Inzerce pracovních míst v administrativě

Administrativa
Nabídka - Poptávka - Vše

1 2 3 4 další
Nabídka Přivýdělek21.6.2018 

Hledáme šikovné kolegy do týmu v obchodní oblasti oboru zdravého životního stylu. Možnost dlouhodobého uplatnění i na přivýdělek k zaměstnání, k MD, ke studiu, vše formou on-line práce na dálku. Nabízíme kompletní odborné zaškolení v oboru, ...



V současné době hledáme PŘEDPISKU/ PŘEDPISÁŘE PLATEB, který zabezpečí agendu předpisu, postará se kontrolu plateb a upomínky nedoplatků a zajistí veškerou komunikaci s uživateli a výborem SVJ a BD. CO VÁS NA TÉTO POZICI ČEKÁ? - vyhotovení záloh ...


Nabídka Administrativní pracovník17.6.2018 

Soukromá společnost hledá do svého týmu novou posilu ve zprostředkování nebankovních půjček/úvěrů. Hledáme ambiciozní, aktivní, komunikativní lidi s obchodním duchem, kteří si chtějí vydělat velké peníze. Náplň práce: Práce na PC, komunikace s ...


Nabídka Asistentka / účetní15.6.2018 

Účetní a auditorská společnost přijme absolventku střední ekonomické školy z let 2017/2018 na pozici asistentka/účetní. Praxe není podmínkou, zaučíme. Práce v příjemném pracovním prostředí na Praze 4 - Budějovická.



Životopis předem na e-mail: job@jvpsystem.cz Náplň práce: Komunikace s klienty, prodej stavebních produktů a materiálů. Aktivní vyhledávání a získávání nových zákazníků, péče o stávající klienty. Znalost a prezentace produktů, zpracování dotazů a ...



Firma Orbital International Ltd. (sídlo: U Obůrky 953, Třebíč) hledá do svého týmu nového pracovníka na pozici Projektový referent. Pracovní poměr: po uplynutí 1 roku na dobu neurčitou Nástup od: 1.7.2018 (dle dohody) Hrubá měsíční mzda od ...


Nabídka Asistent/ka s PC11.6.2018 

Do našeho pracovního kolektivu hledáme zaměstnance se znalostí práce na PC. Jedná se o stálý pracovní poměr. Provozovna v Kamenném Mostě 24 (27326 Kamenný Most).


Nabídka Asistentka11.6.2018 

Autoservis v centru města hledá schopnou asistentku pro vedení společnosti. Příprava podkladů pro vedení, zadávání faktur do systému, vedení pokladny a dalsi administrativní činnost. Nabízíme odpovídající ohodnocení, pohodový kolektiv a slušné ...


Nabídka Asistent / Asistentka3.6.2018 

Firma prokyber s.r.o. hledá vhodného uchazeče na pozici Asistent/Asistentka Náplň práce: administrativní a organizační agenda,správa kanceláře, peče o zázemí a zákazníky, tvorba a úprava smluv, objednávky, pošta, výdej zboží, zpracování ...



JAK PRACUJE OBCHODNÍ PORADCE? - vede jednání s klienty, kteří osobně navštíví pobočku - komunikuje s lidmi osobně i telefonicky - řeší jejich požadavky, poskytuje konzultace, nabízí a sjednává pojištění, úvěry a jiné finanční služby - neustále ...



JAK PRACUJE OBCHODNÍ PORADCE? - vede jednání s klienty, kteří osobně navštíví pobočku - komunikuje s lidmi osobně i telefonicky - řeší jejich požadavky, poskytuje konzultace, nabízí a sjednává pojištění, úvěry a jiné finanční služby - neustále ...


Nabídka asistentka29.5.2018 

Do firmy zabývající se povrchovou úpravou kovů přijmeme asistentku na zkrácený úvazek. Požadavky: SŠ, komunikativní, příjemné vystupování, znalost práce na PC, základy účetnictví. Znalost Pohody výhodou. Dobré platové i pracovní ...


Nabídka Personalista23.5.2018 

Personalista

Empatie, proaktivita a optimismus je kombinace vlastností, které Vám rozhodně nesmí chybět. Jde o samostatnou pozici bez možnosti zaučení, proto je potřeba mít s personalistikou zkušenosti a dobré povědomí v pracovně-právní oblasti. JAKÁ JE ...



Administrativa s AJ na zkrácený úvazek 0,25

Zkrácený úvazek v administrativě? To se jen tak nevidí! My ale tuto příležitost máme. Pokud tedy, milé slečny, paní, maminky, máte komunikativní angličtinu, maturitu a ideálně praxi v administrativě, pak máte velkou šanci. JAKÁ JE NÁPLŇ ...


Nabídka Přijmeme kolegyni20.5.2018 

Přijmeme kolegyni

Přijmeme paní / slečnu na recepci pro naše studio. Zabýváme se masážemi, chiropraxí a kineziologií, sídlíme v centru Brna. Náplní je jednoduchá administrativa, objednávání klientů, prodej a objednávky výživových doplňků, drobný úklid, občasné ...



Insolvenční správce a advokát hledá na poloviční až ¾ úvazek spolehlivou sekretářku do kanceláře v Praze 4 - Podolí Obsahem pracovní náplně je vedení kanceláře advokáta a insolvenčního správce, zejména pak vyřizování, přijímání, odesílání ...



Hledáme kolegyni do týmu na post sekretářka/Asistentka jednatele-vhodné pro absolventy. Náplň práce: Zajištění chodu recepce, vedení admin.agendy (e maily, pošta, objednávky) pracovní doba 9:00-17:00 hodin. Nabízíme stabilní zázemí, zaškolení. ...


Nabídka Administrativa pouze pro OZP16.5.2018 

 Přijmeme kolegu/kolegyni do kanceláře. Místo je určeno pro osobu zdravotně znevýhodněnou s invalidním důchodem. Výhodou je praxe v personalistice. Jedná se o klasickou administrativní činnost, práce s PC - znalost Word, Excel NUTNÁ, zadávání ...



Asistent/ka manažera finančního plánování

Náplň práce: - Příprava smluv, modelací, zadávání finančních plánů do systému - Poštovní a mailová komunikace - Sjednávání schůzek a zvaní kandidátů na pohovory - Komunikace s bankami, realitními kancelářemi a developery Proč začít kariéru ...



Pracovní náplň: telefonická i osobní komunikace s klienty příprava i kompletace dokumentů spolupráce na vytváření finančního portfólia administrativní podpora týmu Požadavky: čistý trestní rejstřík ŘP - B, aktivní řidič - výhodou aktivní ...


1 2 3 4 další