Inzerce nabídky práce v administrativě

Administrativa
Nabídka - Poptávka - Vše

1 2 3 4 další

Asistentka recepce (pro OZP, OZZ)

Firma OLMAN SERVICE s. r. o. hledá do svého kolektivu šikovnou a spolehlivou asistentku recepce – administrativní pracovnici – osobu se zdravotním omezením na odpolední směnu na zkrácený úvazek na HPP. Pracovní doba od 11:30 do 17:00 hodin. ...


Nabídka Finanční konzultant12.10.2018 

Hledáme obchodního zástupce ve finančním poradenství v zastoupení společnosti SMS finance, a.s. Požadujeme: - středoškolské vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou - řidičský průkaz skupiny B - základní znalost PC (Word, Excel, firemní ...


Nabídka PROFIS one Group s.r.o.25.9.2018 

PROFIS one Group s.r.o.

Přijmeme RECEPČNÍ - Praha Nabízíme: Práci u stabilní společnosti Nástup říjen Motivační mzdové ohodnocení Práce na HPP nebo DPP Požadujeme: Zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost Čistý trestní rejstřík Základní znalost PC AJ ...


Nabídka Administrativa24.9.2018 

SDS Komplexní Stavby s.r.o. – divize čištění a nátěry – dynamicky rozvíjející se část společnosti zabývající se čištěním fasád, střech, chodníků a jejich renovací a nátěry hledá kandidáta/ku na pozici: ASISTENT/ ADMINISTRATIVNÍ ...



Obchodní a stavební společnost hledáme vhodného kandidáta na pozici Administrativní pracovnice na ŽL. Náplň práce: Administrativní podpora společnosti Příjem a kontrola dodacích listů Vystavování fakturačních dokladů Výjezdy k objektům po ...


Nabídka Asistentka VŘ17.9.2018 

Budete pravou rukou výkonného ředitele, který má pod sebou několik desítek zaměstnanců – Vaše práce bude různorodá a nestereotypní. Pokud Vás nenaplňuje pracovat vždy jen v kanceláři, je tato pozice určena přesně pro Vás. Máme pobočky po celé ...


Nabídka Team leader call centra13.9.2018 

Damedis s.r.o je stabilní česká firma rodinného typu zaměřená na prodej spotřebního materiálu do tiskáren. Jsme vlastníkem značky PrintLine - top značky v oblasti alternativních náplní do tiskáren. Získali jsme certifikát Czech Top 100 a zařadili ...


Nabídka Administrativní pracovnice 7.9.2018 

Hlavní oblasti zodpovědnosti administrativní pracovnice: – Vytváří, přijímá, eviduje a vyřizuje účetní doklady – Vytváří ostatní dokumenty neúčetního charakteru a eviduje je – Komunikuje s úřady, vyžizuje dotace – Přijímá a zpracovává informace ...


Nabídka Profesionální asistent6.9.2018 

Profesionální asistent

Hledám zaměstnání formou " Home Office". Nabízím nadstandardní zkušenosti v oboru "Back Office" dále jako osobní asistent pro zajišťování schůzek a vedení pracovní náplně, jako virtuální asistent či sekretář. Zpracovávání a ...


Nabídka ZÁKAZNICKÉ CENTRUM4.9.2018 

Společnost Planet A je česká rodinná firma s desetiletou existencí na českém trhu telekomunikačních služeb. Zejména se zaměřujeme na poskytování internetu a Kuki TV a vzhledem k rychlému rozšiřování hledáme nového kolegu, který bude mít na starost ...


Nabídka RELIZATOR v BRNĚ27.8.2018 

Co by měl kandidát mít? · min. SŠ vzdělání · znalost polského jazyka podmínkou · zkušenosti s prací v agentuře práce (realizátor, koordinátor) výhodou · základní znalosti v problematice mzdového účetnictví výhodou · dynamická osobnost, schopná ...



Asistent/ka zákaznického servisu, Velké Meziříčí

Máte zkušenosti ze zákaznického servisu nebo obchodního oddělení? Očekáváme komunikativní angličtinu a velkou výhodou bude i znalost francouzštiny. Pojďte využít své ekonomické vzdělání a získané dovednosti ve velké výrobní společnosti. JAKÁ JE ...


Nabídka Hledam aktivní pracovníky3.8.2018 

Jste aktivní maminka, které doma chybí pracovní nasazení? Důchodce, student? Nebo jen potřebujete druhou výplatu? Máte k dispozici internet a jste schopní, komunikativní a rádi se učíte novým věcem? Pak je tato nabídka přesně pro Vás! Maminky ...


Nabídka Asistentka ředitele1.8.2018 

TEMPO TRAINING&CONSULTING a.s. je dynamicky se rozvíjející společnost s již 20 letou tradicí. Hledáme-li nového kandidáta, pak vybíráme vždy konkrétního člověka pro konkrétní činnost v konkrétní společnosti. Těšíme se na Vás. Asistentka ...



Zavedená advokátní kancelář v centru Brna hledá administrativní pracovnici se středoškolským vzděláním, požadována výborná znalost českého jazyka a perfektní znalost psaní na stroji. Více informací na emailu: sekretariat@akjuricek.cz



HONDL GLOBAL SERVICES a.s. obchodní společnost poskytující komplexní služby v oblasti úklidu, provozní a technické správy nemovitostí přijme kvalifikovanou mzdovou účetní. Potřebujeme spolehlivého, samostatného a pracovitého kolegu ...


Nabídka HR Senior20.7.2018 

HR Senior Hledáme zkušeného personalistu, který má bohaté zkušenosti Potřebné kompetence • Zkušenosti v oboru, práce ideálně na pozici personalisty či interním HR, případně také v agentuře práce • Individuálně může stačit zkušenost z ...


Nabídka Telefonní specialista20.7.2018 

Telefonní specialista/ Podpora HR Týmu - TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s. Telefonní specialista / Podpora HR týmu Potřebné kompetence Velmi dobrou znalost českého jazyka, skvělý mluvený projev, komunikační talent – hledáme česky ...


Nabídka Teelfonní specialista20.7.2018 

Telefonní specialista/ Podpora HR Týmu - TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s. Telefonní specialista / Podpora HR týmu Potřebné kompetence Velmi dobrou znalost českého jazyka, skvělý mluvený projev, komunikační talent – hledáme česky ...



Do našeho týmu hledáme nového člověka na pozici Asistentka manažera/ Podpora obchodu. Jste komunikativní, máte dobré organizační dovednosti a rádi byste svoji pozici rozvíjeli kupředu? Chcete být součástí úspěšné firmy a mít jistotu? V tom případě ...


1 2 3 4 další